Hocam konu içi resim gözüksede oluyor mu illa yazımı gözükmesi lazım? birde bu kural yazı başlığı üstüne eklenenlerdede geçerli mi?
Hocam kuralda başlık vs diye bir ifade yok. Kuralda geçen ifade tam olarak "içeriği aşağı iten reklam". Başlık üstü başlık altı başlı yanı vs. önemli değil. Reklam, içeriği aşağı itip ekrandan kaybetmeyecek.