320x100 de yasak mı konunun üstüne? yada konu altına?
300 x 250 yasak mı konu içinde haber altı ve haber üstünde ?
Arkadaşlar kod olarak şu yasak bu yasak değil diye bir kural yok. Konuyu aşağı iten yani ekranda sadece reklamın görünmesini sağlayan reklam yerleştirmek yasak. Bu reklam 468x60 da olabilir, 300x250 de olabilir vs vs. Konuyu aşağı itip sadece reklam görünüyorsa yasaktır.