Selamlar, konu içindeki yazıları aşağı iten reklamlar yasaktı ancak birçok sitede konu üzerinde direk 300*250 reklam görüyorum. R10 mobil girişinde de gördüm. Bu yasal mı acaba? Mobil hitim fena değil ancak sayfa to %0,30-35lerde. Reklam önerisi yapabilir misiniz ya da konuyla ilgili düşüncelerinizi iletir misiniz?