pini sobaya attım iyi mi?
3
●299
- 21-04-2015, 11:38:48Pin işlemini hallettiysen bir daha ihtiyacın olmaz. Benim pin 2007den beri masamda duruyor
- 21-04-2015, 11:39:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hayr hesabı onayladın ise bir sıkıntı çıkmaznymolive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu zaman kadar nıe sakladın kı