Konu
pini sobaya attım iyi mi?
21-04-2015, 11:36:05
#1
nymolive
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar adsense pinini girip hesabı tam manasıyla kurduktan sonra pini sobaya attım yaktım (yanlışlıkla) 3 aydır ödeme alıyorum ama bir sıkıntı çıkar mı? pin sonradan lazım oluyor mu?