Konu
pini sobaya attım iyi mi?
21-04-2015, 11:39:20
#4
sercander
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
nymolive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar adsense pinini girip hesabı tam manasıyla kurduktan sonra pini sobaya attım yaktım (yanlışlıkla) 3 aydır ödeme alıyorum ama bir sıkıntı çıkar mı? pin sonradan lazım oluyor mu?
hayr hesabı onayladın ise bir sıkıntı çıkmaz