nymolive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar adsense pinini girip hesabı tam manasıyla kurduktan sonra pini sobaya attım yaktım (yanlışlıkla) 3 aydır ödeme alıyorum ama bir sıkıntı çıkar mı? pin sonradan lazım oluyor mu?
hayr hesabı onayladın ise bir sıkıntı çıkmaz