Konu
pini sobaya attım iyi mi?
21-04-2015, 11:39:05
#3
CemUter
pini girdiysen sıkıntı yok kı ödeme alıyomussun
bu zaman kadar nıe sakladın kı
pini girdikden sonra ki sanıyeden ıtıbaren gerkesız bir kagıt