Adsense Başvurusu Hakkında ?
16
●901
- 17-03-2015, 02:09:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar sırf adsense toplamak amaçlı imzam da bulunan siteye abuk subuk şeyler ekliyorum. 2 adet adsense onaylattım. Umarım 3. gelir yine başvurdum. 1. onayı aldı 2. onayı bekliyorum. Ayrıca r10 söz verdim. 3. onayı birisine hediye edeceğim diye.
- 17-03-2015, 08:17:05Beyler benim youtube ile pinli adsense'im vardı web sitem için başvuru yaptım 5 gün bekledim olmadı.
Dün akşam yeni temiz bir gmail açtım direk url'mi verdim. Hemen ilk onayı verdi ve 1 saat içinde reklamlar çıkmaya başladı ve ardından kazanç raporları da çıkmaya başladı şuan paralar bile yansımış.
Alamayanlar için kesinlikle tavsiyem sıfırdan bir gmail ve adsense başvurusu umarım sizinde işinize yaşar.
İyi Günler ,Bol Kazançlar - 17-03-2015, 08:49:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aynı durumu yaşıyorum şuan ve maalesef yeni gmail ile başvuru yapınca youtube adsensemi tespit ettiler ve 2. adsense açamazsın diye red maili attılar. siz nasıl hallettiniz youtube ile yeni adsenseyi birbirinden ayırmayı?siNanUsM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2015, 02:31:14Hocam alırsan bana hediye edermisin birde alırken ne tür içerik giriosun söylersen bende denemek istiyorumSelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2015, 04:11:11Bluebays Travel ÖlüdenizKardeşim imzamda bulunan siteye gir ve içerikleri gör.talhas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2015, 22:27:20bu içerikler özgün değil değilmi ozaman biyografiyle ilgili bir blogger blog açıp şansımı deneyim. TeşekkürlerSelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2015, 22:35:41Bluebays Travel ÖlüdenizHepsi Özgüntalhas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle