Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar sırf adsense toplamak amaçlı imzam da bulunan siteye abuk subuk şeyler ekliyorum. 2 adet adsense onaylattım. Umarım 3. gelir yine başvurdum. 1. onayı aldı 2. onayı bekliyorum. Ayrıca r10 söz verdim. 3. onayı birisine hediye edeceğim diye.