Arkadaşlar sırf adsense toplamak amaçlı imzam da bulunan siteye abuk subuk şeyler ekliyorum. 2 adet adsense onaylattım. Umarım 3. gelir yine başvurdum. 1. onayı aldı 2. onayı bekliyorum. Ayrıca r10 söz verdim. 3. onayı birisine hediye edeceğim diye.
Hocam alırsan bana hediye edermisin birde alırken ne tür içerik giriosun söylersen bende denemek istiyorum