Beyler benim youtube ile pinli adsense'im vardı web sitem için başvuru yaptım 5 gün bekledim olmadı.
Dün akşam yeni temiz bir gmail açtım direk url'mi verdim. Hemen ilk onayı verdi ve 1 saat içinde reklamlar çıkmaya başladı ve ardından kazanç raporları da çıkmaya başladı şuan paralar bile yansımış.
Alamayanlar için kesinlikle tavsiyem sıfırdan bir gmail ve adsense başvurusu umarım sizinde işinize yaşar.
İyi Günler ,Bol Kazançlar