Bu parayı nasıl harcarım?
72
●5.374
- 14-03-2015, 20:24:59Bence uzay gemisi vs düşünseniz daha iyi olurt4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2015, 20:27:25Üyeliği durdurulduSelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleenflasyon her yıl ortalama %10 artsa 2019'da oyun sitesi falan kalmaz. gerçi diğer sitelerinde durumu kötü. 10k hitli siteyle çoğu zaman asgari ücret bile çıkmıyor.DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tbm enflasyon'a falan bakmıyor 5 sene önce neyse hala öyle. 2019'da 20-30k hitli sitelerle 1600 tl alırız anca. o zamanada o paraya gecekondu kiralanmaz, ahada yazıyorum buraya.
ya e-ticaret sitesi açıcam yada ingilizce sitelere yönelicem, mantıklısı da bu bence. - 14-03-2015, 20:28:08gönderdimAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yok ya ne splashı bildiğin 338x280 reklam birimiMakale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sahte tık mı yoksa gelen reklamlar mı ucuz anlamadım.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-03-2015, 20:30:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Oyun sitesi olanlar dışarıdan alacakları reklamlarla kazanırlar artık.