Maksat Geyik Ama Acı Bir Gerçek Şu Tablo; Emeklere Yazık.
Bitmiş Türkçe Sitelerden Para Kazanmak.
Türkiye'de Türkçe içerikli sitelerden kazanamayacaksak, Türkiye'deki sanal alemin gelişimini durduralım, herkes İngilizce site açsın. Türkiye'de çok büyük emek hırsızlığı var, hiçbir zaman bu hırsızlığın önüne geçilemedi. Google Türkiye içerisinde çalışanların öyle sanıyorum ki çok büyük bir kısmı tamamen rüşvete çalışıyor.
Benim zamanında sattığım oyun sitesinde yaklaşık 2k tekil hite 60-70 tık alıyordum (statcounter ile sayıyordum) reklam yerleşimi düzgün olmadığı halde ama panele bakıyordum sadece 4-5 tık olarak gözüküyordu. Tabii sayacın saydığı tüm tıklamaları saysın demiyorum ama insafsız bari 15-20 sayda bende mutlu olayım.
Birde arkadaşlar artık reklam sektörü yavaştan yavaştan çökmeye başladı. Eskiden tek tıka 080-0.50 aldığımız günler geri kaldı. Hem reklamveren bilinçlendi hemde binlerce site açıldı ve açılmaya devam ediyor. Bu da kazancı önemli ölçüde düşürüyor. Bir diğer etken de reklam verecek firma kalmadı memlekette. Herkes kan ağlıyor. Yarının ne getireceği belirsiz. Dolar iniyor çıkıyor yerinde duramıyor, seçim yaklaşıyor. Millet parasını sağa sola reklama harcayacağına sağa sola saklıyor lazım olur belki diye. Son seçenekte bence google tekelliği abartıp kazandığımız parayı kendi cebine atıyor. Biraz fazla kazansan da çekmezsen paranın üstüne yatmak için hesabını kapatıyor. Sektöre yeni bir oyuncu girmeden bizim kazanmamız çok zor.
Benim zamanında sattığım oyun sitesinde yaklaşık 2k tekil hite 60-70 tık alıyordum (statcounter ile sayıyordum) reklam yerleşimi düzgün olmadığı halde ama panele bakıyordum sadece 4-5 tık olarak gözüküyordu. Tabii sayacın saydığı tüm tıklamaları saysın demiyorum ama insafsız bari 15-20 sayda bende mutlu olayım.
Birde arkadaşlar artık reklam sektörü yavaştan yavaştan çökmeye başladı. Eskiden tek tıka 080-0.50 aldığımız günler geri kaldı. Hem reklamveren bilinçlendi hemde binlerce site açıldı ve açılmaya devam ediyor. Bu da kazancı önemli ölçüde düşürüyor. Bir diğer etken de reklam verecek firma kalmadı memlekette. Herkes kan ağlıyor. Yarının ne getireceği belirsiz. Dolar iniyor çıkıyor yerinde duramıyor, seçim yaklaşıyor. Millet parasını sağa sola reklama harcayacağına sağa sola saklıyor lazım olur belki diye. Son seçenekte bence google tekelliği abartıp kazandığımız parayı kendi cebine atıyor. Biraz fazla kazansan da çekmezsen paranın üstüne yatmak için hesabını kapatıyor. Sektöre yeni bir oyuncu girmeden bizim kazanmamız çok zor.
Yandex
Rusya ekonomik krizde, gelse bile faydası dokunur mu bilmem.