Bu parayı nasıl harcarım? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu parayı nasıl harcarım?
72
●
5.374
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu parayı nasıl harcarım?
1
2
3
4
5
6
7
Son
14-03-2015, 19:24:48
#10
t4ko
Broon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah bereket versin de yatırım yap.
ev almayı düşünüyorum
14-03-2015, 19:27:07
#11
DNSZ
Üyeliği durduruldu
önümüzdeki hafta -1 i görürsünüz artık
oyun bu kadar kötü mü ya?
14-03-2015, 19:27:08
#12
Broon
t4ko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ev almayı düşünüyorum
25 yılda 2 ye katlar. O kadar karamsar olma
14-03-2015, 19:29:02
#13
t4ko
Broon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
25 yılda 2 ye katlar. O kadar karamsar olma
burdan yırttık desene
14-03-2015, 19:36:37
#14
Independent
O kadar oyun sitesi olursa normal . Bir de çocuklar bilmeden basıyor site sahibi çok kazanmasın diye düşürüyorlar oranları . Zamanında oyun sektöründe az çekmedim .
14-03-2015, 19:44:16
#15
norchem
Hocam reklam birimlerinin yerlerini değiştir.Birde böyle dene bence.
14-03-2015, 19:47:31
#16
ankaradabiz
t4ko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet arkadaşlar tık başı gelirim çok yüksek parayı nasıl harcarım fikirlerinize ihtiyacım var
millet 300 tıka 800 dolar alır bizim aldığımıza bak
sektör oyun
geçmiş olsun... gerçekten çok az..
bol kazançlar
14-03-2015, 19:49:02
#17
t4ko
norchem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam reklam birimlerinin yerlerini değiştir.Birde böyle dene bence.
hocam reklam birimlerinin yerlerini değiştirirsem fark olur mu ki 300 tık var 1 kuruş veriyor, böylece 2-3 kuruşu yakalar mıyız?
ankaradabiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun... gerçekten çok az..
bol kazançlar
sağolun hocam
14-03-2015, 19:50:02
#18
firat7278
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Para harcamak da bir sanattır, herkes o sanatı icra edemez
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler