SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ne rezalet kardeşim ya, neden biz TÜRKlere tbm az veriliyor?
DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önümüzdeki hafta -1 i görürsünüz artık oyun bu kadar kötü mü ya?
enflasyon her yıl ortalama %10 artsa 2019'da oyun sitesi falan kalmaz. gerçi diğer sitelerinde durumu kötü. 10k hitli siteyle çoğu zaman asgari ücret bile çıkmıyor.

tbm enflasyon'a falan bakmıyor 5 sene önce neyse hala öyle. 2019'da 20-30k hitli sitelerle 1600 tl alırız anca. o zamanada o paraya gecekondu kiralanmaz, ahada yazıyorum buraya.

ya e-ticaret sitesi açıcam yada ingilizce sitelere yönelicem, mantıklısı da bu bence.