Bu ne rezalet kardeşim ya, neden biz TÜRKlere tbm az veriliyor?
önümüzdeki hafta -1 i görürsünüz artık

oyun bu kadar kötü mü ya?
enflasyon her yıl ortalama %10 artsa 2019'da oyun sitesi falan kalmaz. gerçi diğer sitelerinde durumu kötü. 10k hitli siteyle çoğu zaman asgari ücret bile çıkmıyor.
tbm enflasyon'a falan bakmıyor 5 sene önce neyse hala öyle. 2019'da 20-30k hitli sitelerle 1600 tl alırız anca. o zamanada o paraya gecekondu kiralanmaz, ahada yazıyorum buraya.
ya e-ticaret sitesi açıcam yada ingilizce sitelere yönelicem, mantıklısı da bu bence.