Merhaba,
Adsene hesabi acarken TL veya USD kullanmanin ozel bir avantaji/dezavataji var midir?
Tesekkurler
Hangi kuru kullanmak avantajli?
3
●270
- 14-08-2014, 23:38:51Hesabınızın olduğu ülkeye göre açılabilmektedir hesap yani çok avantajlı olsa bile yapabilmek isteğe bağlı değil çoğu zaman.Thiras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2014, 00:09:53Üyeliği durdurulduDolar kuru kullanmanız sizin için daha iyi olacaktır. Hesabınıza göre tabi.Thiras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle