Konu
Hangi kuru kullanmak avantajli?
14-08-2014, 23:27:59
#1
Thiras
Merhaba,
Adsene hesabi acarken TL veya USD kullanmanin ozel bir avantaji/dezavataji var midir?
Tesekkurler