Thiras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Adsene hesabi acarken TL veya USD kullanmanin ozel bir avantaji/dezavataji var midir?

Tesekkurler
Dolar kuru kullanmanız sizin için daha iyi olacaktır. Hesabınıza göre tabi.