Konu
Hangi kuru kullanmak avantajli?
15-08-2014, 00:09:53
#3
iGrand
Üyeliği durduruldu
Thiras adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
Adsene hesabi acarken TL veya USD kullanmanin ozel bir avantaji/dezavataji var midir?
Tesekkurler
Dolar kuru kullanmanız sizin için daha iyi olacaktır. Hesabınıza göre tabi.