Thiras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Adsene hesabi acarken TL veya USD kullanmanin ozel bir avantaji/dezavataji var midir?

Tesekkurler
Hesabınızın olduğu ülkeye göre açılabilmektedir hesap yani çok avantajlı olsa bile yapabilmek isteğe bağlı değil çoğu zaman.