Konu
Hangi kuru kullanmak avantajli?
14-08-2014, 23:38:51
#2
nilbek
Thiras adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
Adsene hesabi acarken TL veya USD kullanmanin ozel bir avantaji/dezavataji var midir?
Tesekkurler
Hesabınızın olduğu ülkeye göre açılabilmektedir hesap yani çok avantajlı olsa bile yapabilmek isteğe bağlı değil çoğu zaman.