• 31-01-2008, 02:49:35
    #10
    Kr@LKsk bu güzeldi ) Çamurdan olsun )
    Tşkler Arkadaşlar

    6 Olduk )
  • 31-01-2008, 02:51:24
    #11
    bence de adsesne kullan çünkü mynetn ne yapacağı belli değil.
  • 31-01-2008, 02:53:29
    #12
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence de adsesne kullan çünkü mynetn ne yapacağı belli değil.
    tşkler .. 7 Olduk

    arkadaşlar yeni duydum. mynet adklik'in kullandığı sistem Mynet'e ait değilmiş. Yani Mynet A.Ş. Tarafından yazılmamış ABD'de Bir firma tarafından yazılmış. Aslı var mı bu konunun ?
  • 31-01-2008, 03:06:45
    #13
    mynet bende alıcaktım ama herkez alma ddiler saglam degil falan adsenseden daha iyi seyler yapabilirsin benim kararım

    bir sey daha eklemek istiyorum site harika olmuş hoşuma gitti tasarımın
  • 31-01-2008, 03:13:39
    #14
    kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mynet bende alıcaktım ama herkez alma ddiler saglam degil falan adsenseden daha iyi seyler yapabilirsin benim kararım

    Tşkler.. 8 olduk bu gidişle Arzu hanıma cvp yazacam başka kapıya diye
  • 31-01-2008, 04:16:04
    #15
    severim kadını güzelse
    koyarım reklamı adsense
  • 31-01-2008, 04:20:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Söylemeden geçemicem site çok hoşuma gitti
  • 31-01-2008, 04:34:01
    #17
    @_arwen_ güzel yorum )
    @DarkRhyme tşkler. Allah Herkese böyle bi site nasip etsin.

    arkadaşlar 10 kişi olduk Adsense en iyisi sizlerinde dediği gibi Adsense kullanacam Mynet'e gerek yok.. tık bası 1 Ytl verse koyarım emeği geçen ve yorum yapan arkadaşlara tekrardan teşekürlerimi sunarım. moderatör arkadaşlar konutu kapatabilirler.
  • 31-01-2008, 04:48:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    modlar kapatmadan yazayım
    Site harika ötesi
    tasarım sanamı ait
    çok prof. duruyor