@_arwen_ güzel yorum )
@DarkRhyme tşkler. Allah Herkese böyle bi site nasip etsin.

arkadaşlar 10 kişi olduk Adsense en iyisi sizlerinde dediği gibi Adsense kullanacam Mynet'e gerek yok.. tık bası 1 Ytl verse koyarım emeği geçen ve yorum yapan arkadaşlara tekrardan teşekürlerimi sunarım. moderatör arkadaşlar konutu kapatabilirler.