@_arwen_ güzel yorum

)
@DarkRhyme tşkler. Allah Herkese böyle bi site nasip etsin.
arkadaşlar 10 kişi olduk

Adsense en iyisi sizlerinde dediği gibi Adsense kullanacam Mynet'e gerek yok.. tık bası 1 Ytl verse koyarım

emeği geçen ve yorum yapan arkadaşlara tekrardan teşekürlerimi sunarım. moderatör arkadaşlar konutu kapatabilirler.