yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence de adsesne kullan çünkü mynetn ne yapacağı belli değil.
tşkler .. 7 Olduk

arkadaşlar yeni duydum. mynet adklik'in kullandığı sistem Mynet'e ait değilmiş. Yani Mynet A.Ş. Tarafından yazılmamış ABD'de Bir firma tarafından yazılmış. Aslı var mı bu konunun ?