• 31-01-2008, 09:16:13
    #28
    benim soyadim'da altun akraba çıkabiliriz Adsense'den şaşma derim
  • 31-01-2008, 09:17:43
    #29
    Adsense Tabii Ki
  • 31-01-2008, 09:55:32
    #30
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tabi ki de adsense koy ama o gelinlik iç çamaşırı bölümündeki ilk resmi çıkar...öyle göğüs möğüs yüzünden banlanma sonra
  • 31-01-2008, 10:00:59
    #31
    ordaki iç çamaşırlar gelinlik iç çamaşırından çok sado ürünlere benziyor
  • 31-01-2008, 12:31:37
    #32
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 Kuruş iyimiş ya şoyle bı hesap yaptım 100 tık 6 ytl yapıyor adsensede şuan benım gordum 100 tık = 4$=Bugunki kura göre 4,60 felan yapıyor valla eger vergı mergı kesmıyosa mynet ıyı gıbı ya mynetemi gecsek ne yapsak şaşırdım şahsen, mailin cevabını buraya yazamırsın kardeş
  • 31-01-2008, 17:20:58
    #33
    @muratcabuks : Tşkler. add sennn seee
    @Gncytnk : batmanlıysan Akrabayız o zaman Tşkler.
    @LineDizayn : Tşkler..
    @winston : Hit için gerekli konular ) O yuzden banlarsa google amca canı sağolsun ) tşkler.
    @okokok : Çeşitli yayın organlarından topladım.. Tşkler.
    @dna : tşkler. mail'in cevabı az once geldi. aşağıdadır


    Merhaba Ümit Bey,

    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Reklam teklifinde belirttiğimiz 6 kuruş ortalama tıklama ücretidir. Kullandığınız anahtar kelimelere göre, tıklama ücretiniz yükselmektedir. Maksimum perf. Alabilmeniz için sitenize özel optimizasyonlar yapabilirim.

    Adklik sistemine dahil olup, reklam yayını yapmayı denemenizi rica ederiz. Beklediğinizin üstünde de kazanç sağlayabilirsiniz çünkü.


    İyi Çalışmalar,



    Arzu KARABULUT
    Proje Satış Uzmanı
    Mynet A.Ş.
  • 31-01-2008, 17:36:44
    #34
    alala böyle kişiye özel mail atıyormu mynet

    google dan alıştık sallama maillere
  • 31-01-2008, 17:44:48
    #35
    @okokok : Az bekle şimdi maillerin resimlerini upload ediyorum Senın gibi inanmayan arkadaslar inansın diye