• 03-05-2014, 19:44:55
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    stannis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar işi çözmüş
    ben böyle yapsam günde 500 lira kazanmış olacağım. o da ayda 15.000 lira eder

    sanırım böyle adsense kullanıcıları yüzünden bizim tbm'ler düşük kalıyor.
  • 03-05-2014, 19:46:15
    #11
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bu forumdan sanırsam. Konuyu açtıktan sonra kaldırdı splash.
    Forumda var mı bilmiyorum ama, Yorum Attım yazısına. Uyardım yani, yaptıgınız kural ihlali dedim oda kulak asmış kaldırmış demekki
  • 03-05-2014, 19:46:23
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neden bu tur durumlarda sikayet etmeye bu kadar karsiyiz? Ortada bir haksizlik var, hukuksuzluk var.
    Arkadas hic mi reklam veren olmadiniz? Nasil bu kadar bencil oluyorsunuz. Ben konuyu acan arkadasta bir cekememezlik goremiyorum. Ama reklami oraya koyan adamin cok bilincli bir sekilde oraya koydugundan eminim. O javascripti yazacak kadar kod biliyorsa bir zahmet kurallari da bilsin.
    Bu nedenle bende sikayet edecegim.
  • 03-05-2014, 19:47:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben böyle yapsam günde 500 lira kazanmış olacağım. o da ayda 15.000 lira eder

    sanırım böyle adsense kullanıcıları yüzünden bizim tbm'ler düşük kalıyor.
    Aynen öyle hocam. adamlar işi çözmüş resmen..
  • 03-05-2014, 19:49:14
    #14
    drjoseph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bu tur durumlarda sikayet etmeye bu kadar karsiyiz? Ortada bir haksizlik var, hukuksuzluk var.
    Arkadas hic mi reklam veren olmadiniz? Nasil bu kadar bencil oluyorsunuz. Ben konuyu acan arkadasta bir cekememezlik goremiyorum. Ama reklami oraya koyan adamin cok bilincli bir sekilde oraya koydugundan eminim. O javascripti yazacak kadar kod biliyorsa bir zahmet kurallari da bilsin.
    Bu nedenle bende sikayet edecegim.
    çok haklısınız hocam burada yenilen hepimiz hakkıdır. tbm'ler bu tür yayıncılar yüzünden düşük oluyor.

    olaya adwords kullanıcısı gözüyle bakarsak zaten diyecek hiç bir şey yok.
  • 03-05-2014, 19:50:24
    #15
    drjoseph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bu tur durumlarda sikayet etmeye bu kadar karsiyiz? Ortada bir haksizlik var, hukuksuzluk var.
    Arkadas hic mi reklam veren olmadiniz? Nasil bu kadar bencil oluyorsunuz. Ben konuyu acan arkadasta bir cekememezlik goremiyorum. Ama reklami oraya koyan adamin cok bilincli bir sekilde oraya koydugundan eminim. O javascripti yazacak kadar kod biliyorsa bir zahmet kurallari da bilsin.
    Bu nedenle bende sikayet edecegim.
    Hocam Şikayete Kesinlikle karşı değilim. Ama bence Uyarılmayı hak ediyor insanlar. Siz hiç mi Reklamların Başına Sponsor Yazmadınız ? 1 kere mahsus uyarın. Devam ederse olumsuz durum gözünün yaşına bakmayın.

    Elbette Reklam vereni korumak, hak yememek önemli. Ama insanların bir hatasını da bu kadar buyutmemeli diye düşünüyorum
  • 03-05-2014, 20:01:27
    #16
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Şikayete Kesinlikle karşı değilim. Ama bence Uyarılmayı hak ediyor insanlar. Siz hiç mi Reklamların Başına Sponsor Yazmadınız ? 1 kere mahsus uyarın. Devam ederse olumsuz durum gözünün yaşına bakmayın.

    Elbette Reklam vereni korumak, hak yememek önemli. Ama insanların bir hatasını da bu kadar buyutmemeli diye düşünüyorum
    hocam siz gerçekten bunun bir hata ve bilgisizlik olduğuna inanıyor musunuz?

    bir site ile adsenseye başvurmuş ve onaylanmış!

    o kodu yazacak kadar bilgiye sahip!

    bütün seo tekniklerini biliyor!

    reklama tıkladıktan sonra kapanacaktır diyor!

    siz hala hata ve bilgisizlik midir diyorsunuz, gerçekten bunu derken samimi misiniz?
  • 03-05-2014, 20:04:15
    #17
    akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz gerçekten bunun bir hata ve bilgisizlik olduğuna inanıyor musunuz?

    bir site ile adsenseye başvurmuş ve onaylanmış!

    o kodu yazacak kadar bilgiye sahip!

    bütün seo tekniklerini biliyor!

    reklama tıkladıktan sonra kapanacaktır diyor!

    siz hala hata ve bilgisizlik midir diyorsunuz, gerçekten bunu derken samimi misiniz?
    Hocam ben söylediklerimde samimiyim, Lakin düşüncem doğru yanlış ayrı bir konu ama, uyarmak daha doğru geliyor bana
  • 03-05-2014, 20:14:00
    #18
    Bilerek yapılan bir olayı uyarmak çok mantıksız, sonuçta kendi düşen ağlamazmış. Hem adam parayı kazanırken sen görmezden geldin al şu kadarını demiyor, ha dese de yapılacak bir şey değil, şahsen adwords gözünden bakınca da çok sinir bozucu bir durum. neyse