drjoseph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu tur durumlarda sikayet etmeye bu kadar karsiyiz? Ortada bir haksizlik var, hukuksuzluk var.
Arkadas hic mi reklam veren olmadiniz? Nasil bu kadar bencil oluyorsunuz. Ben konuyu acan arkadasta bir cekememezlik goremiyorum. Ama reklami oraya koyan adamin cok bilincli bir sekilde oraya koydugundan eminim. O javascripti yazacak kadar kod biliyorsa bir zahmet kurallari da bilsin.
Bu nedenle bende sikayet edecegim.
Hocam Şikayete Kesinlikle karşı değilim. Ama bence Uyarılmayı hak ediyor insanlar. Siz hiç mi Reklamların Başına Sponsor Yazmadınız ? 1 kere mahsus uyarın. Devam ederse olumsuz durum gözünün yaşına bakmayın.

Elbette Reklam vereni korumak, hak yememek önemli. Ama insanların bir hatasını da bu kadar buyutmemeli diye düşünüyorum