Hocam Şikayete Kesinlikle karşı değilim. Ama bence Uyarılmayı hak ediyor insanlar. Siz hiç mi Reklamların Başına Sponsor Yazmadınız ? 1 kere mahsus uyarın. Devam ederse olumsuz durum gözünün yaşına bakmayın.
Elbette Reklam vereni korumak, hak yememek önemli. Ama insanların bir hatasını da bu kadar buyutmemeli diye düşünüyorum
hocam siz gerçekten bunun bir hata ve bilgisizlik olduğuna inanıyor musunuz?
bir site ile adsenseye başvurmuş ve onaylanmış!
o kodu yazacak kadar bilgiye sahip!
bütün seo tekniklerini biliyor!
reklama tıkladıktan sonra kapanacaktır diyor!
siz hala hata ve bilgisizlik midir diyorsunuz, gerçekten bunu derken samimi misiniz?