drjoseph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu tur durumlarda sikayet etmeye bu kadar karsiyiz? Ortada bir haksizlik var, hukuksuzluk var.
Arkadas hic mi reklam veren olmadiniz? Nasil bu kadar bencil oluyorsunuz. Ben konuyu acan arkadasta bir cekememezlik goremiyorum. Ama reklami oraya koyan adamin cok bilincli bir sekilde oraya koydugundan eminim. O javascripti yazacak kadar kod biliyorsa bir zahmet kurallari da bilsin.
Bu nedenle bende sikayet edecegim.
çok haklısınız hocam burada yenilen hepimiz hakkıdır. tbm'ler bu tür yayıncılar yüzünden düşük oluyor.

olaya adwords kullanıcısı gözüyle bakarsak zaten diyecek hiç bir şey yok.