• 05-02-2014, 23:06:45
    #10
    Şimdi tekrar başvuru yaptığım pc'den bağlandım yine reklam kodlarını oluşturun ve sitenize ekleyin çıktı. Bakalım sonumuz ne olacak hayırlısı..
  • 06-02-2014, 00:18:27
    #11
    aynısı az önce bende de oldu tekrardan gönderdik bakalım ne olacak...
  • 09-02-2014, 01:33:24
    #12
    Platin üye
    bende 4 gün önce basvuru yaptım mail gelmedi diye girmiyordum onaylanmadı diyordum adsense giriyim dedim sitenize reklam ekleyin diyordu ekledim 4. gündeyim daha onaylanmadı sanırım reklamlar cıkmadı ne mail var nede baska birşey bende bekliyorum
  • 09-02-2014, 09:46:06
    #13
    ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 4 gün önce basvuru yaptım mail gelmedi diye girmiyordum onaylanmadı diyordum adsense giriyim dedim sitenize reklam ekleyin diyordu ekledim 4. gündeyim daha onaylanmadı sanırım reklamlar cıkmadı ne mail var nede baska birşey bende bekliyorum
    Ben 2. kez başvurdum mail falan gelmiyor. 2. reklamları ekleyin bekleyin onayındayım 3. günüm..
  • 09-02-2014, 10:37:19
    #14
    Ben basvurdum,kodlari ekledim bekledim 1 hafta 10 gun sonra girdigimde kabul edilmis gozukuyordu.Mail felanda gelmedi onaylandigina dair.


    Sent from my World using Tapatalk
  • 09-02-2014, 12:02:25
    #15
    Platin üye
    Kısmet google'ın takdiri adaletine bağlıyı bekliyeceğiz 4 yda 5. gün nezaman reklamlar cıkacak redmi edilecek bakalım siteyi güncel tutunuzbir nebzede olsa faydası olur gibi...
  • 09-02-2014, 12:42:44
    #16
    bana da hiç mail gelmedi.. birinci onayı geçtim 2. onayı geçtim 3 adet reklam kodu yerleştirdim siteye beklemeye geçtim.. reklamlar 3 gün görünmeyince adsense sayfasına baktım tekrar başvurun diyordu.. tekrar başvurdum 2 gün önce şimdi birinci aşamayı geçtim 2 . aşamayı bekliyorum..
  • 09-02-2014, 21:12:38
    #17
    ben de hala bekliyorum..bu iş çok canımı sıkmaya başladı.
  • 11-02-2014, 11:13:05
    #18
    Platin üye
    RED GELMİŞ mailde degil sayfaya girice cıkıyor sadece