2. Onay'dan Sonra Böyle Oldu. Bu Red Midir?
32
●2.285
- 05-02-2014, 23:06:45Şimdi tekrar başvuru yaptığım pc'den bağlandım yine reklam kodlarını oluşturun ve sitenize ekleyin çıktı. Bakalım sonumuz ne olacak hayırlısı..
- 09-02-2014, 09:46:06Ben 2. kez başvurdum mail falan gelmiyor. 2. reklamları ekleyin bekleyin onayındayım 3. günüm..ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2014, 12:42:44bana da hiç mail gelmedi.. birinci onayı geçtim 2. onayı geçtim 3 adet reklam kodu yerleştirdim siteye beklemeye geçtim.. reklamlar 3 gün görünmeyince adsense sayfasına baktım tekrar başvurun diyordu.. tekrar başvurdum 2 gün önce şimdi birinci aşamayı geçtim 2 . aşamayı bekliyorum..
google'ın takdiri adaletine bağlıyı bekliyeceğiz 4 yda 5. gün nezaman reklamlar cıkacak redmi edilecek bakalım siteyi güncel tutunuzbir nebzede olsa faydası olur gibi...