bana da hiç mail gelmedi.. birinci onayı geçtim 2. onayı geçtim 3 adet reklam kodu yerleştirdim siteye beklemeye geçtim.. reklamlar 3 gün görünmeyince adsense sayfasına baktım tekrar başvurun diyordu.. tekrar başvurdum 2 gün önce şimdi birinci aşamayı geçtim 2 . aşamayı bekliyorum..