• 05-02-2014, 22:06:15
    #1
    Yaklaşık 1 hafta önce forumda bir başlık açmış ne yapmam lazım diye.

    Şimdi olayım şu şekilde. Ben adsense'den sebep bildirilmeden ve anlamadığım bir sebepten banlanmıştım. Kardeşimin adına yeniden kendi pc'im dışında Türkiye ip ile yeni bir mail açıp adsense'e başvurdum. Site: bidoluoyun.com

    Bana 1. onayla alakalı hiçbir mail gelmedi. Dedim ki; gireyim bi adsense panelime. Bi baktım ki reklamlarınızı oluşturun sitenize ekleyin, gerisini bize bırakın diyor. Kodlarımı oluşturdum ekledim. Başladım beklemeye.

    Ama bugün tekrar panele girdiğimde yeniden başvurunuzu gönderin diye birşey çıktı. Anlamadım niye böyle oldu? Bu red mi oluyor arkadaşlar? Tekrar gönderdim başvurumu. Şimdi ne olur bu durumda?
  • 05-02-2014, 22:10:16
    #2
    Mailinize baktiniz mi? Sebep belirtmişlerdir.
  • 05-02-2014, 22:10:41
    #3
    EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 1 hafta önce forumda bir başlık açmış ne yapmam lazım diye.

    Şimdi olayım şu şekilde. Ben adsense'den sebep bildirilmeden ve anlamadığım bir sebepten banlanmıştım. Kardeşimin adına yeniden kendi pc'im dışında Türkiye ip ile yeni bir mail açıp adsense'e başvurdum. Site: bidoluoyun.com

    Bana 1. onayla alakalı hiçbir mail gelmedi. Dedim ki; gireyim bi adsense panelime. Bi baktım ki reklamlarınızı oluşturun sitenize ekleyin, gerisini bize bırakın diyor. Kodlarımı oluşturdum ekledim. Başladım beklemeye.

    Ama bugün tekrar panele girdiğimde yeniden başvurunuzu gönderin diye birşey çıktı. Anlamadım niye böyle oldu? Bu red mi oluyor arkadaşlar? Tekrar gönderdim başvurumu. Şimdi ne olur bu durumda?

    Onun Cevabı Mail Adresinize gelmiştir. Ya Google politikalarına uyumlu değildir yada yetersiz içeriktir.
  • 05-02-2014, 22:13:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    baska aciklama yok mu?
  • 05-02-2014, 22:21:02
    #5
    amthzrsln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailinize baktiniz mi? Sebep belirtmişlerdir.
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun Cevabı Mail Adresinize gelmiştir. Ya Google politikalarına uyumlu değildir yada yetersiz içeriktir.
    Yok mail falan hiçbirşey gelmedi arkadaşlar. İlk başvurduğumda da gelmedi, şimdi de gelmedi.

    Site bu: www.bidoluoyun.com
  • 05-02-2014, 22:31:37
    #6
    Tekrar başvurun adsense mühendisleri hata yapıp düzeltmiş olabilir - bi ihtimal - baķın bakalım ne olacak.
  • 05-02-2014, 22:31:51
    #7
    Benimde başıma bir çok kez geldi.
    Son zamanlarda mail gelmiyordu.
    Bir bakıyorum onaylanmış bir bakıyorum kapatılmış haber verilmeden takılıyorlar
    Hesabım ilk onay mailide son onay mailide gelmedi.
    15 gündür açık sorun yok
  • 05-02-2014, 22:37:16
    #8
    tekcarem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde başıma bir çok kez geldi.
    Son zamanlarda mail gelmiyordu.
    Bir bakıyorum onaylanmış bir bakıyorum kapatılmış haber verilmeden takılıyorlar
    Hesabım ilk onay mailide son onay mailide gelmedi.
    15 gündür açık sorun yok
    Keşke bizimkisi açılsa. Kara kara bekliyorum
  • 05-02-2014, 22:44:03
    #9
    Artık red için mail gelmiyor. Genelde tekrar başvuru formu geliyor