Yaklaşık 1 hafta önce forumda bir başlık açmış ne yapmam lazım diye.
Şimdi olayım şu şekilde. Ben adsense'den sebep bildirilmeden ve anlamadığım bir sebepten banlanmıştım. Kardeşimin adına yeniden kendi pc'im dışında Türkiye ip ile yeni bir mail açıp adsense'e başvurdum. Site: bidoluoyun.com
Bana 1. onayla alakalı hiçbir mail gelmedi. Dedim ki; gireyim bi adsense panelime. Bi baktım ki reklamlarınızı oluşturun sitenize ekleyin, gerisini bize bırakın diyor. Kodlarımı oluşturdum ekledim. Başladım beklemeye.
Ama bugün tekrar panele girdiğimde yeniden başvurunuzu gönderin diye birşey çıktı. Anlamadım niye böyle oldu? Bu red mi oluyor arkadaşlar? Tekrar gönderdim başvurumu. Şimdi ne olur bu durumda?
2. Onay'dan Sonra Böyle Oldu. Bu Red Midir?
32
●2.285
- 05-02-2014, 22:06:15
- 05-02-2014, 22:10:41EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun Cevabı Mail Adresinize gelmiştir. Ya Google politikalarına uyumlu değildir yada yetersiz içeriktir. - 05-02-2014, 22:21:02amthzrsln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYok mail falan hiçbirşey gelmedi arkadaşlar. İlk başvurduğumda da gelmedi, şimdi de gelmedi.MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site bu: www.bidoluoyun.com - 05-02-2014, 22:37:16Keşke bizimkisi açılsa. Kara kara bekliyorumtekcarem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
