Yaklaşık 1 hafta önce forumda bir başlık açmış ne yapmam lazım diye.

Şimdi olayım şu şekilde. Ben adsense'den sebep bildirilmeden ve anlamadığım bir sebepten banlanmıştım. Kardeşimin adına yeniden kendi pc'im dışında Türkiye ip ile yeni bir mail açıp adsense'e başvurdum. Site: bidoluoyun.com

Bana 1. onayla alakalı hiçbir mail gelmedi. Dedim ki; gireyim bi adsense panelime. Bi baktım ki reklamlarınızı oluşturun sitenize ekleyin, gerisini bize bırakın diyor. Kodlarımı oluşturdum ekledim. Başladım beklemeye.

Ama bugün tekrar panele girdiğimde yeniden başvurunuzu gönderin diye birşey çıktı. Anlamadım niye böyle oldu? Bu red mi oluyor arkadaşlar? Tekrar gönderdim başvurumu. Şimdi ne olur bu durumda?