ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 4 gün önce basvuru yaptım mail gelmedi diye girmiyordum onaylanmadı diyordum adsense giriyim dedim sitenize reklam ekleyin diyordu ekledim 4. gündeyim daha onaylanmadı sanırım reklamlar cıkmadı ne mail var nede baska birşey bende bekliyorum
Ben 2. kez başvurdum mail falan gelmiyor. 2. reklamları ekleyin bekleyin onayındayım 3. günüm..