• 08-11-2007, 04:55:49
    #1
    [YOUTUBE]goteKwRE5DM[/YOUTUBE]


    Az evvel facebook ta rastladım bu videoya tek kelime ile bayıldım şimdiki liseli kuşak bilmez bunların çoğunu biraz daha yaşlı olanlara özgü diyelm o ritimler o müzikler bayıldım kendi adıma.Kara şimşeği ve maykıl nayt ı karşımda görünce heyecan sardı sanki tv de izliyorumda yeni bölümü oynayacakmış gibi evet 1983 model den eski arkadaşlar alalım yorumları.

    Ps: bazılarının tekrarları veya devam bölümleri değişik kanallarda yayınlandı zaman zaman belki 80 lerin sonlarında doğanlarda bazı estanteneler hatırlayacaktır.
  • 08-11-2007, 05:22:56
    #2
    Harbiden bi tuhaf olyor insan cosby ailesi, alf, mayk ahhhh ahh şimdi bi milyon dizi var hepsini toplasan biri etmez.

    Kıllı Yaratık

  • 08-11-2007, 06:13:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kara şimşek ile muhteşem ikiliyi hatırladım
    çok severdim ikisinide

    dallası ve sahil güvenliğide izlemek isterdim
  • 08-11-2007, 06:55:02
    #4
    Alf bir uzaylı idi es kaza bir eve düşmüştü gemisi ve sığınmak zorunda kalmıştı o eve en büyük zevki kedilerdi evin kedisi şanslıyı az kovalamadı ev sahiplerinden gizlice ama bir türlü yemek nasip olmadı kedi bu 9 canlı e birde adı şanslı olunca

    Kara şimşekte acayip fonksiyonlar vardı.En başta konuşuyordu birde önünde gezen bir kırmızı ışığı vardıki doğan görünümlü şahinler çok kullanmıştır bu özelliği.Cem yılmazın murat 124 ten bozma arabası gibi bişeydi işte

    mavi ay da bi dedektiflik hikayesi idi hatırladığım kadarı ile brus vils amcamızı ilk tanıdığım yapımdır.O sarışın hatunda ortağı idi hatırımda kaldığı kadarı ile.Brus o zamanlar saclı şimdiki gibi kel değil

    cosby ailesi favorim idi çocukluk dönemlerinde judy denilen bir velet vardı.Ailecek severdik onu biz fırlamanın biri idi acayipte sevimliydi.Baba cosby sanırım adı bill cosby idi matrak bir adamdı herzaman örnek aile babası aynı zamanda esprili bir yaklaşımı vardı olaylara gülüşü şu an kulaklarımda çınlıyor

    Muhteşem ikili biri şehirli biri taşralı uzaktan akraba iki kuzenin hikayesi idi.Taşralı olan saf çocuk şehre geliyordu bir sebebten onun şehre adaptasyonu iki kuzen arasındakı dıyaloglar hep hoşuma gitmiştir.

    Şöhtret az çok hatırlıyorum bir grup arkadaş danscı olmak için uğrasıyorlardı surekli muzık ıle dans ederlerdı.O kadar işte

    Dallas o zamanlar o hıkayeyı anlayacak kadar buyuk degıldım ama şunu hatırlıyorum dallas oynarken kapıda kedı kopek bıle kalmazdı.Petrol para aşk entrıka ustune kurulu bır yapı vardı kalleş ceyar her turlu madrabazlıgı yapardı zavallı sue ellen alkolık oldu onun yuzunden.Ceyar boyun posun devrılsın

    Sahil güvenlik hiç sevmezdim o yuzden pek dıkkatlı ızlemezdım ama kızların vucutları hala aklımda
  • 08-11-2007, 07:02:30
    #5
    A takımını unutmuşlar.

    Bide trt de görevimiz tehlike gibi bişey vardı. Tanıtım videolarında dinamit fitili yanardı. Ne günlerdi
  • 08-11-2007, 07:58:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben ALF'ı çok izlerdim. Yerli Dizilerden de Sıcak Saatler vardı.

    Mehmet Aslantuğ & Arzum Onan ve Abbas (Nissan Skystar - Jeep) Jeep ama siz ona Abbas deyin.
  • 08-11-2007, 08:32:02
    #7
    Alf favorimdi

    A Takımı da iyidi. Feys, Biyey(), Mördak, beyaz saçlının adını hatırlayamadım ama D ile başlıyodu galiba.. En komiği de Mördaktı, acayip salağa yatıyodu ya da harbiden salaktı tam hatırlamıyorum

    Bi de Süpermen vardı dizi olarak. Hergün 5 te yayınlanırdı. Onuda kaçırmazdım. Hatta o zamanlar bile e be gerizekalı clark o kadar gücün var bilmem neyin var hala gidip seni ezen luise saf gibi aşık oluyosun diye düşünürdüm. (Smallville'den öncesi ve sonrası, sonradan olay anlaşıldı )

    Kara Şimşek'i de acayip severdim. Hatta hep arabacılık oynarken bütün arabalarıma karaşimsek derdim

    Yalan rüzgarı vardı bide. Annem izlerdi bense nefret ederdim.

    Ha bide Kemal Sunal filmleri vardı. Her filmini 50 kere izlemişimdir Kemal Sunal'ın

    O zamanlar 5-6 yaşında kısa pantolonumla gezip, hayattan yana tek derdim hangi çikolatayı önce yiyeceğimdi. Ne günlerdi be Seviyorum '90 ları
  • 08-11-2007, 12:07:13
    #8
    A takımına hastaydım
    muhteşem ikilide çok hoştu. daha sonra tekrarını aradım bulamadım
    türkçe versiyonunu bi yerlerden indiremezmiyiz?

    mavi ay ı bi türlü izleyemedim, nefret ederdim :S
  • 08-11-2007, 12:26:36
    #9

    Alıntı
    VOLTRAN, VOLTRAN, VOLTRAN
    DreamWorks/Paramount’s yapımı, 311 milyon dolarlık gişe hasılatına imza atan “Transformers”ın başarısı diğer stüdyoları dev robot yapımları için harekete geçmeye yöneltti.



    Regency şirketi de geçen ay 1980’lerin bir başka efsane robot animasyonunun haklarını satın aldı.

    “Voltran, Voltran, Voltran” sloganıyla bilinen ve beş robotun bir araya gelip dev bir robota dönüşerek mücadeleye girişmesini konu alan animasyon da beyazperdeye aktarılacak. Bu filmin yapımcılığını da Mark Gordon üstlenecek.