1980 lerde tv
16
●506
- 08-11-2007, 15:53:59Üyeliği durdurulduya varya harbi eski günler geldi aklıma duygulandım ya. Alf, A takımı olsa şimdi izlerim ahh ahh ne günlerdi beaa
kardeşmiyiz yoksa nedir bide yalan rüzgarından hemen sonra bi dizi vardı pembe bişeydi neydi ömrümü yedi o dizilerOzgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: cesur ve güzeldi dizinin adı
Aha ALF buldum :P
[YOUTUBE]http://youtube.com/watch?v=Jyn5AtRjngU[/YOUTUBE] - 23-07-2009, 05:18:11Alın size biraz nostalji videoları - bazıları da burada Nostalji - 2
Ama bu 3. yü hepsinden önce izleyin.. Kesin ağlayan falan olur arada
Nostaljik Filmler
özellikle alfı cok izlerdim. hala olsa izlerim büyük bir keyifle. şimdilerde cnbce izliyorum
), Mördak, beyaz saçlının adını hatırlayamadım ama D ile başlıyodu galiba.. En komiği de Mördaktı, acayip salağa yatıyodu ya da harbiden salaktı tam hatırlamıyorum
Seviyorum '90 ları