ya varya harbi eski günler geldi aklıma duygulandım ya. Alf, A takımı olsa şimdi izlerim ahh ahh ne günlerdi beaa

Ozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alf favorimdi

A Takımı da iyidi. Feys, Biyey(), Mördak, beyaz saçlının adını hatırlayamadım ama D ile başlıyodu galiba.. En komiği de Mördaktı, acayip salağa yatıyodu ya da harbiden salaktı tam hatırlamıyorum

Bi de Süpermen vardı dizi olarak. Hergün 5 te yayınlanırdı. Onuda kaçırmazdım. Hatta o zamanlar bile e be gerizekalı clark o kadar gücün var bilmem neyin var hala gidip seni ezen luise saf gibi aşık oluyosun diye düşünürdüm. (Smallville'den öncesi ve sonrası, sonradan olay anlaşıldı )

Kara Şimşek'i de acayip severdim. Hatta hep arabacılık oynarken bütün arabalarıma karaşimsek derdim

Yalan rüzgarı vardı bide. Annem izlerdi bense nefret ederdim.

Ha bide Kemal Sunal filmleri vardı. Her filmini 50 kere izlemişimdir Kemal Sunal'ın

O zamanlar 5-6 yaşında kısa pantolonumla gezip, hayattan yana tek derdim hangi çikolatayı önce yiyeceğimdi. Ne günlerdi be Seviyorum '90 ları
kardeşmiyiz yoksa nedir bide yalan rüzgarından hemen sonra bi dizi vardı pembe bişeydi neydi ömrümü yedi o diziler
edit: cesur ve güzeldi dizinin adı

Aha ALF buldum :P
[YOUTUBE]http://youtube.com/watch?v=Jyn5AtRjngU[/YOUTUBE]