A takımına hastaydım
muhteşem ikilide çok hoştu. daha sonra tekrarını aradım bulamadım
türkçe versiyonunu bi yerlerden indiremezmiyiz?

mavi ay ı bi türlü izleyemedim, nefret ederdim :S