• 03-09-2012, 12:39:12
    #37
    aynanın üzerine fotoğraf monte yapılmış sağ üstten siyahlıktan anlayabilirsiniz. konu çok saçma ayrıca
  • 03-09-2012, 13:08:55
    #38
    berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynanın üzerine fotoğraf monte yapılmış sağ üstten siyahlıktan anlayabilirsiniz. konu çok saçma ayrıca
    Fikrinizi beyan ettiğiniz için teşekkür ederim ama konunun saçmalığına nereden vardınız? Yani yanlış yerde paylaşılmış derseniz düzeltirim ama beğenmediğinizi düşünerek söylüyorum; saçma olarak değerlendirmeniz neye göre, kime göre denecek bir durum değil mi?
  • 03-09-2012, 13:36:38
    #39
    CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikrinizi beyan ettiğiniz için teşekkür ederim ama konunun saçmalığına nereden vardınız? Yani yanlış yerde paylaşılmış derseniz düzeltirim ama beğenmediğinizi düşünerek söylüyorum; saçma olarak değerlendirmeniz neye göre, kime göre denecek bir durum değil mi?
    sen bunları bize özel mesaj yolu ilemi gönderiyorsunda özel mesaj bekliyorsun. Ayrıca özgüvenine hayranım bunu tüm samimiyetimle söylüyorum bu konudaki mesajlardan birini yada yukarıdaki madalyalı çocugu benım konumda paylaşmış olsalardı kendimi banlatırdım.
  • 03-09-2012, 16:55:04
    #40
    İnternet üzerinde başkasının yaptığı bir ürünle ilgili bir ileti içerisinde ancak bu kadar kişiselleştirebilirdiniz durumu, tebrikler.
  • 03-09-2012, 16:58:10
    #41
    Üyeliği durduruldu
  • 03-09-2012, 17:10:51
    #42
    Valla biz diğer üyelerle gayet fotoğraf üzerine konuştuk, nasıl olduğunu tartıştık, anlaştık, fikir alışverişi yaptık ama iki arkadaş inatla kişiselleştirdiler durumu anlam veremedim, saçmaysa ilgilenme olsun bitsin dimi yorumlarına bile gerek yoktu
  • 03-09-2012, 19:31:58
    #43
    Üyeliği durduruldu
    CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla biz diğer üyelerle gayet fotoğraf üzerine konuştuk, nasıl olduğunu tartıştık, anlaştık, fikir alışverişi yaptık ama iki arkadaş inatla kişiselleştirdiler durumu anlam veremedim, saçmaysa ilgilenme olsun bitsin dimi yorumlarına bile gerek yoktu
    millet dalga geçiyor sende konuşuyorum mu sanıyorsun ?
  • 03-09-2012, 21:29:39
    #44
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynanın sağından belli oluyor.
    önce farklı bir yerin fotoğrafı çekilip aynanın içine monte edilmiş.
    ayrıca arkadakiler ile mesafe çok yakın. o kadar küçük oda olması mümkün değil. Koltuk var çünkü.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:43:34 -->-> Daha önceki mesaj 18:42:08 --

    ekleme..

    boyunuzu hesaba katarsak ayna biraz yüksekte ve o yüksekten koltuğun hiç görünmemesi gerekiyor.
    kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayna çerçevesinin üst ve sol tarafı sırıtıyor
    iki resim birbiri üzerine bindirilmiş
    kereky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence o ayna bile değil, diğer odaya açılan bi pencere, gitar sapının anahtarla aynı seviyede olması ilginç açıkcası
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ayna değil o, fotoğraf
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oda büyükdür,resim düz çekilip sadece ayna olan kısım kesilmiştir.
    CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmi ayna-cam'ın arkasından çekmiş olma ihtimalin var,
    duvarın karşısındaki tarafı ayna arka tarafı cam olan bir aynacam'ın arkasından resmi çekersen bu şekilde görüntü elde edebilirsin...
    belki
    SonKralice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben fotografta hicbir oynama göremedim, gayet güzel.
    eminim ki kimsede fark etmezdi eger fotograf sahibi yazmasaydi oynama oldugunu.

    bu arada o kus ne tatli öyle ya, yerim onu ♥♥♥
    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gizemi tam çözemedim ama fotoğrafta pencere sağda kalmış aynaya ise ışık soldan vuruyor sağdan gölge vermiş ayna

    belki buradan birşey çıkar

    kafamı veremiyorum bi zahmet detayı anlat şu an düşünemiyorum
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynanın tam karşısına bir arkadaşın elinde başka bir aynayı tutmuş sende resimdeki aynanın yanından diğer aynadaki yansımayı çekmişsin
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada google görsellerden aldığım resimle o kadar olsun değilmi


    Doğru cevap dolaylı olarak anlatıldı. Çerçeve içi silinip farklı bir resim ekleniyor.
    Mimoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce aynanın bulunduğu duvarı çekmişsin. Ardından kamerayı aynaya yapıştırıp 90 derecelik açıyla aynanın karşısını çekmişsin. Bu iki görüntüyü bir güzel orantılayıp, ilk fotoğrafta aynadaki senin görüntünü yok edecek şekilde ikinci fotoğraftan bir kısmını kesip birinci fotoğrafa yapıştırmışsın. Haliyle oranlar tutunca böyle bi sonuç çıkmış. Ben böyle anladım valla
    mehmetnazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    millet dalga geçiyor sende konuşuyorum mu sanıyorsun ?
    İnsan gibi konuyla alakalı yorum yapan yapıyor, ne okuduğuna, neyi görmek istediğine bağlı her zaman. Küçümseyip, dalga geçmeye programlıyız benliğimizden; halbuki ilgilenmiyorsan kirletme yürü git, en güzeli
  • 03-09-2012, 23:46:20
    #45
    CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan gibi konuyla alakalı yorum yapan yapıyor, ne okuduğuna, neyi görmek istediğine bağlı her zaman. Küçümseyip, dalga geçmeye programlıyız benliğimizden; halbuki ilgilenmiyorsan kirletme yürü git, en güzeli
    Bu nasıl bir cevap?
    İnsan olmayan kim şimdi söyle bakalım?
    Bir çalışma yapmışsın. Fotograf çekim tekniğini anlatmamışsın
    Forum üyelerine bir nevi yorum yapmaya teşvik etmişsin
    Ben de fotografın nasıl çekilmiş olduğu ile ilgili bir fikir bir yorum yapmışım.
    İstemişim ki; bu tip çalışmalar teşvik edilsin açılan konu gündem olsun

    Şu yaptığın; Terbiyesizliğin, Bedeviliğin dik alasıdır!
    Velev ki birisi yaptığın çalışmayı beğenmedi, eleştirdi... Ürünü tezgaha çıkaran
    sensin... Tahammül edeceksin! Efendi olacaksın! Ukalalık yapmayacaksın!
    Çünkü İnsan olmak bunu gerektirir.
    Yazıklar olsun!