Bozuk ayna
51
●1.779
- 03-09-2012, 12:39:12aynanın üzerine fotoğraf monte yapılmış sağ üstten siyahlıktan anlayabilirsiniz. konu çok saçma ayrıca
- 03-09-2012, 13:08:55Fikrinizi beyan ettiğiniz için teşekkür ederim ama konunun saçmalığına nereden vardınız? Yani yanlış yerde paylaşılmış derseniz düzeltirim ama beğenmediğinizi düşünerek söylüyorum; saçma olarak değerlendirmeniz neye göre, kime göre denecek bir durum değil mi?berkekolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 13:36:38sen bunları bize özel mesaj yolu ilemi gönderiyorsunda özel mesaj bekliyorsun. Ayrıca özgüvenine hayranım bunu tüm samimiyetimle söylüyorum bu konudaki mesajlardan birini yada yukarıdaki madalyalı çocugu benım konumda paylaşmış olsalardı kendimi banlatırdım.CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 16:58:10Üyeliği durduruldu
- 03-09-2012, 19:31:58Üyeliği durduruldumillet dalga geçiyor sende konuşuyorum mu sanıyorsun ?CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 21:29:39OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekereky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSonKralice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMimoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİnsan gibi konuyla alakalı yorum yapan yapıyor, ne okuduğuna, neyi görmek istediğine bağlı her zaman. Küçümseyip, dalga geçmeye programlıyız benliğimizden; halbuki ilgilenmiyorsan kirletme yürü git, en güzelimehmetnazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 23:46:20Bu nasıl bir cevap?CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan olmayan kim şimdi söyle bakalım?
Bir çalışma yapmışsın. Fotograf çekim tekniğini anlatmamışsın
Forum üyelerine bir nevi yorum yapmaya teşvik etmişsin
Ben de fotografın nasıl çekilmiş olduğu ile ilgili bir fikir bir yorum yapmışım.
İstemişim ki; bu tip çalışmalar teşvik edilsin açılan konu gündem olsun
Şu yaptığın; Terbiyesizliğin, Bedeviliğin dik alasıdır!
Velev ki birisi yaptığın çalışmayı beğenmedi, eleştirdi... Ürünü tezgaha çıkaran
sensin... Tahammül edeceksin! Efendi olacaksın! Ukalalık yapmayacaksın!
Çünkü İnsan olmak bunu gerektirir.
Yazıklar olsun!