CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan gibi konuyla alakalı yorum yapan yapıyor, ne okuduğuna, neyi görmek istediğine bağlı her zaman. Küçümseyip, dalga geçmeye programlıyız benliğimizden; halbuki ilgilenmiyorsan kirletme yürü git, en güzeli
Bu nasıl bir cevap?
İnsan olmayan kim şimdi söyle bakalım?
Bir çalışma yapmışsın. Fotograf çekim tekniğini anlatmamışsın
Forum üyelerine bir nevi yorum yapmaya teşvik etmişsin
Ben de fotografın nasıl çekilmiş olduğu ile ilgili bir fikir bir yorum yapmışım.
İstemişim ki; bu tip çalışmalar teşvik edilsin açılan konu gündem olsun

Şu yaptığın; Terbiyesizliğin, Bedeviliğin dik alasıdır!
Velev ki birisi yaptığın çalışmayı beğenmedi, eleştirdi... Ürünü tezgaha çıkaran
sensin... Tahammül edeceksin! Efendi olacaksın! Ukalalık yapmayacaksın!
Çünkü İnsan olmak bunu gerektirir.
Yazıklar olsun!