aynanın sağından belli oluyor.
önce farklı bir yerin fotoğrafı çekilip aynanın içine monte edilmiş.
ayrıca arkadakiler ile mesafe çok yakın. o kadar küçük oda olması mümkün değil. Koltuk var çünkü.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:43:34 -->-> Daha önceki mesaj 18:42:08 --
ekleme..
boyunuzu hesaba katarsak ayna biraz yüksekte ve o yüksekten koltuğun hiç görünmemesi gerekiyor.
ayna çerçevesinin üst ve sol tarafı sırıtıyor
iki resim birbiri üzerine bindirilmiş
bence o ayna bile değil, diğer odaya açılan bi pencere, gitar sapının anahtarla aynı seviyede olması ilginç açıkcası
Bence ayna değil o, fotoğraf
Oda büyükdür,resim düz çekilip sadece ayna olan kısım kesilmiştir.
resmi ayna-cam'ın arkasından çekmiş olma ihtimalin var,
duvarın karşısındaki tarafı ayna arka tarafı cam olan bir aynacam'ın arkasından resmi çekersen bu şekilde görüntü elde edebilirsin...
belki
ben fotografta hicbir oynama göremedim, gayet güzel.
eminim ki kimsede fark etmezdi eger fotograf sahibi yazmasaydi oynama oldugunu.
bu arada o kus ne tatli öyle ya, yerim onu ♥♥♥
gizemi tam çözemedim ama fotoğrafta pencere sağda kalmış aynaya ise ışık soldan vuruyor sağdan gölge vermiş ayna
belki buradan birşey çıkar
kafamı veremiyorum bi zahmet detayı anlat şu an düşünemiyorum
Aynanın tam karşısına bir arkadaşın elinde başka bir aynayı tutmuş sende resimdeki aynanın yanından diğer aynadaki yansımayı çekmişsin
Bu arada google görsellerden aldığım resimle o kadar olsun değilmi
Doğru cevap dolaylı olarak anlatıldı. Çerçeve içi silinip farklı bir resim ekleniyor.
Önce aynanın bulunduğu duvarı çekmişsin. Ardından kamerayı aynaya yapıştırıp 90 derecelik açıyla aynanın karşısını çekmişsin. Bu iki görüntüyü bir güzel orantılayıp, ilk fotoğrafta aynadaki senin görüntünü yok edecek şekilde ikinci fotoğraftan bir kısmını kesip birinci fotoğrafa yapıştırmışsın. Haliyle oranlar tutunca böyle bi sonuç çıkmış. Ben böyle anladım valla
millet dalga geçiyor sende konuşuyorum mu sanıyorsun ?
İnsan gibi konuyla alakalı yorum yapan yapıyor, ne okuduğuna, neyi görmek istediğine bağlı her zaman. Küçümseyip, dalga geçmeye programlıyız benliğimizden; halbuki ilgilenmiyorsan kirletme yürü git, en güzeli