CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikrinizi beyan ettiğiniz için teşekkür ederim ama konunun saçmalığına nereden vardınız? Yani yanlış yerde paylaşılmış derseniz düzeltirim ama beğenmediğinizi düşünerek söylüyorum; saçma olarak değerlendirmeniz neye göre, kime göre denecek bir durum değil mi?
sen bunları bize özel mesaj yolu ilemi gönderiyorsunda özel mesaj bekliyorsun. Ayrıca özgüvenine hayranım bunu tüm samimiyetimle söylüyorum bu konudaki mesajlardan birini yada yukarıdaki madalyalı çocugu benım konumda paylaşmış olsalardı kendimi banlatırdım.