• 17-08-2012, 12:19:46
    #10
    idare eder açıkcası.. daha çoook video çekersiniz.
  • 17-08-2012, 12:24:09
    #11
    en iyi destek bence çocuklarına bakıp onu yalnız bırakacağım hissini onlara aşılamaktır
  • 17-08-2012, 13:57:07
    #12
    Olacak olacak
  • 17-08-2012, 18:08:25
    #13
    dabbe den daha çok etki yarattı
  • 18-08-2012, 09:41:36
    #14
    Başla-mayın bır daha :d
  • 18-08-2012, 10:51:15
    #15
    Ben 1 kere bile sigaradan ölen görmedim duymadım, tamam zararlı biliyorum şu reklamlara da çıkmıştı bi ara. Herşey iyi tamam da, dediğim gibi çevremden hiçkimseden duymadım sigaranın öldürdüğünü Acısada öldürmez :P
  • 19-08-2012, 18:04:12
    #16
    Konu baya bir o yana bir bu yana savrulmuş, elinize sağlık
  • 29-08-2012, 03:30:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    AntoL-Nyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 kere bile sigaradan ölen görmedim duymadım, tamam zararlı biliyorum şu reklamlara da çıkmıştı bi ara. Herşey iyi tamam da, dediğim gibi çevremden hiçkimseden duymadım sigaranın öldürdüğünü Acısada öldürmez :P
    İnsanlar sigaradan ölmez, sigara insanların ölmelerine yardımcı olur.

    Örn; Akciğer kanserinden ölenlerin hepsi sigara içenler değildir, sadece sigara içenler akciğer kanseri olmuyor. Ama akciğer kanseri olanların %95'i sigara içtiği için bu hastalığa yakalanıyor.

    Yani durum şu ki, ben içiyorum bana bir şey olmaz deme, ileride çok ağır bir hastalık geçirdiğinde (Allah korusun) sebebinin sigara olduğunu anlayacaksındır.
  • 29-08-2012, 03:42:38
    #18
    AntoL-Nyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 kere bile sigaradan ölen görmedim duymadım, tamam zararlı biliyorum şu reklamlara da çıkmıştı bi ara. Herşey iyi tamam da, dediğim gibi çevremden hiçkimseden duymadım sigaranın öldürdüğünü Acısada öldürmez :P
    eniştemin bir tanesini sigara + alkolden kaybettim, bir diğer eniştemide sadece sigaradan kaybettim + eniştemin kardeşinide. ben şuanda ne sigara nede alkol kullanıyorum.

    herkes benim süt çocugu olduğumu yada yeşilayçı filan olduğumu zannediyor tahminen ama bu acıyı 1 kere yaşadınmı kimin ne düşündüğü UMRUNDA bile olmuyor