Ben 1 kere bile sigaradan ölen görmedim duymadım, tamam zararlı biliyorum şu reklamlara da çıkmıştı bi ara. Herşey iyi tamam da, dediğim gibi çevremden hiçkimseden duymadım sigaranın öldürdüğünü Acısada öldürmez :P