Ben 1 kere bile sigaradan ölen görmedim duymadım, tamam zararlı biliyorum şu reklamlara da çıkmıştı bi ara. Herşey iyi tamam da, dediğim gibi çevremden hiçkimseden duymadım sigaranın öldürdüğünü

Acısada öldürmez :P
eniştemin bir tanesini sigara + alkolden kaybettim, bir diğer eniştemide sadece sigaradan kaybettim + eniştemin kardeşinide. ben şuanda ne sigara nede alkol kullanıyorum.
herkes benim süt çocugu olduğumu yada yeşilayçı filan olduğumu zannediyor tahminen ama bu acıyı 1 kere yaşadınmı kimin ne düşündüğü UMRUNDA bile olmuyor