Ben 1 kere bile sigaradan ölen görmedim duymadım, tamam zararlı biliyorum şu reklamlara da çıkmıştı bi ara. Herşey iyi tamam da, dediğim gibi çevremden hiçkimseden duymadım sigaranın öldürdüğünü

Acısada öldürmez :P
İnsanlar sigaradan ölmez, sigara insanların ölmelerine yardımcı olur.
Örn; Akciğer kanserinden ölenlerin hepsi sigara içenler değildir, sadece sigara içenler akciğer kanseri olmuyor. Ama akciğer kanseri olanların %95'i sigara içtiği için bu hastalığa yakalanıyor.
Yani durum şu ki, ben içiyorum bana bir şey olmaz deme, ileride çok ağır bir hastalık geçirdiğinde (Allah korusun) sebebinin sigara olduğunu anlayacaksındır.