Facebook'un adminiyle konuştum :)
38
●1.254
- 05-07-2010, 23:11:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Türkiye temsilcisi olabilir, katılıyorum sizeZerCY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2010, 23:17:31İstersen ben seni r10 da yapıyım mod.LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şuan kapalı facebook un admini.
Msn'i hotmail değil, iname gibi birşey.

Ben onu değil o beni buldu, nasıl bulduğu hakkında bir fikrim yok.
- 06-07-2010, 12:52:25Sen alırsan bende isterim.MetinCeylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen nereden buldun arkadaşı
