• 24-11-2009, 17:38:15
    #10
    EMO ps yazılmış da ilginç
  • 24-11-2009, 17:39:06
    #11
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istemiyorsan girme zorlamı
    İstemiyorsan girme nasıl bir cümledir Neyse.
  • 24-11-2009, 17:40:12
    #12
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemiyorsan girme nasıl bir cümledir Neyse.
    güzel kardeşim buraya seni zorlamı sokuyorlar
  • 24-11-2009, 17:41:14
    #13
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kardeşim buraya seni zorlamı sokuyorlar
    Neyse dedim hala yazıyorsun kardeş. Yorumumu yaptım sende cevap verdin bitti tamam ?
  • 24-11-2009, 17:42:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemiyorsan girme nasıl bir cümledir Neyse.
    Basbaya bir cümle. Biz Bu kelimeye cümle diyoruz Burası Maxigeyiq Gülmek isteyenleri güldürmemekle yükümlü değilsin. Hadi Selametle.
  • 24-11-2009, 17:44:35
    #15
    Hayvanat biraz ağır olmuş aramızda bu tarz arkadaşlar olabilir
    Sağ üstteki fotoğraf hakediyor insan değil
  • 24-11-2009, 17:45:24
    #16
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basbaya bir cümle. Biz Bu kelimeye cümle diyoruz Burası Maxigeyiq Gülmek isteyenleri güldürmemekle yükümlü değilsin. Hadi Selametle.

    Sen neden atladın ki ? Onur'a söyledim ve konu kapandı. Konuya kendi görüşünü yazmışsın bende yazdım. Bunda bir farklılık göremiyorum. Uzatmadan devam
  • 24-11-2009, 17:46:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen neden atladın ki ? Onur'a söyledim ve konu kapandı. Konuya kendi görüşünü yazmışsın bende yazdım. Bunda bir farklılık göremiyorum. Uzatmadan devam
    Bu Konu Onur'a mı Açık sadece, Bende Birşeyler yazmakla özgürüm. Uzatmadan Selametle
  • 24-11-2009, 17:48:28
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende tekrar bişey yazabilirmiyim?