EMO Hayvanat Bahçesi :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
EMO Hayvanat Bahçesi :D
18
●
523
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
EMO Hayvanat Bahçesi :D
1
2
3
24-11-2009, 17:26:23
#1
OnurStyle
yorumsuz
24-11-2009, 17:28:50
#2
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Ziyaret Edip Çekirdek Kabuğu Atmak İsterim Hayvanlara
24-11-2009, 17:30:18
#3
batinduz
Üyeliği durduruldu
photoshopmu bu yoksa gerçekten varmı
24-11-2009, 17:31:26
#4
akafo
Ne olursa olsun bukadar hakaret edilmemeli bence
24-11-2009, 17:31:47
#5
Maharaja
Resimdeki yer İzmir enternasyonel fuarındaki hayvanat bahçesi fakat Emo ps olmalı
24-11-2009, 17:33:48
#6
OnurStyle
akafo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne olursa olsun bukadar hakaret edilmemeli bence
hakaret degil mizah olarak algıla sende
24-11-2009, 17:35:06
#7
akafo
OnurStyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hakaret degil mizah olarak algıla sende
Ben onlara yapılanı hakaret olarak gördüm ve yazdım. Nasıl algıladığımı algılamışsındır umarım
24-11-2009, 17:37:05
#8
OnurStyle
akafo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben onlara yapılanı hakaret olarak gördüm ve yazdım. Nasıl algıladığımı algılamışsındır umarım
istemiyorsan girme zorlamı
24-11-2009, 17:37:46
#9
uFig
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Emo giremez
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler