akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen neden atladın ki ? Onur'a söyledim ve konu kapandı. Konuya kendi görüşünü yazmışsın bende yazdım. Bunda bir farklılık göremiyorum. Uzatmadan devam
Bu Konu Onur'a mı Açık sadece, Bende Birşeyler yazmakla özgürüm. Uzatmadan Selametle