Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basbaya bir cümle. Biz Bu kelimeye cümle diyoruz Burası Maxigeyiq Gülmek isteyenleri güldürmemekle yükümlü değilsin. Hadi Selametle.

Sen neden atladın ki ? Onur'a söyledim ve konu kapandı. Konuya kendi görüşünü yazmışsın bende yazdım. Bunda bir farklılık göremiyorum. Uzatmadan devam