• 15-11-2009, 16:40:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/geyik-resimler-am...nuz-yokmu.html

    Bu konuda anlatılan olaya Recep Demirkaynak'tan süper cevap helal olsun diyorum. Dile getirdi diyeceklerimizi.

    İşte Cevap :

    http://www.facebook.com/video/video....7434028&ref=nf

    Teşekkürler Recep Demirkaynak...
  • 15-11-2009, 16:53:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Umarım bu ülke iran gibi rejim yaşamaz.
  • 15-11-2009, 17:00:50
    #3
    mükemmel yorumlamış ya
    Recep Demirkaymak ağzına sağlık
  • 15-11-2009, 17:01:00
    #4
    tungakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım bu ülke iran gibi rejim yaşamaz.
    öğrenciler namaz kılıyo diye mi iran gibi olacağız! Çıkarın şu at gözlüklerini...

    Bizde lise zamanı öğle aralarında cuma ya giderdik, bi çok kişi de gidiyordur eminim. Bu yüzden mi Cumhuriyet rejimi çökecek. Yapmayın Allah aşkına.

    Biraz düşünün, önyargılarınızla değil beyninizle hareket edin.
  • 15-11-2009, 17:03:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenciler namaz kılıyo diye mi iran gibi olacağız! Çıkarın şu at gözlüklerini...

    Bizde lise zamanı öğle aralarında cuma ya giderdik, bi çok kişi de gidiyordur eminim. Bu yüzden mi Cumhuriyet rejimi çökecek. Yapmayın Allah aşkına.

    Biraz düşünün, önyargılarınızla değil beyninizle hareket edin.
    Benim beynimi kullanamadığımı mı iddaa ediyorsunuz ?
    edit: ayrıca -rep vermişsiniz, karşıda ki insanı tam anlamadan benzeri bir yargılama yapmak verdiğiniz öğütü çok doğruluyor.
  • 15-11-2009, 20:02:20
    #6
    Bu videoyu yapan arkadaşın alnından öpüyorum...

    tungakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım bu ülke iran gibi rejim yaşamaz.
    Yaşamaz yaşamaz korkma... Ülkemin nasıl bir değişim yaşadığını okuyabilirsin aşağıda...

    Lunapark’lardaki ‘dönen zincir’lere kadınları bindirmezlerdi.
    ‘Korku tüneli’ vagonlarına da, karı- koca değilse erkek ve kadını yanyana oturtmazlardı.
    Meyhanelere ancak kelli felli adamlar girebilirdi. Bu mekanların mutlaka perdesi vardı ve dışarıdan içerisi görünmezdi.
    İstanbul’un mutena semtlerinden Moda’da, Bostancı’da ‘Kadınlar Plajı’ vardı.
    Bu plajlara ‘erkek- kadın’ girilemezdi. Yasaktı.
    Açık hava sinemalarında ‘Dikkat dikkaaat… Sinemamızın sağ tarafı tamamen ailelere ayrılmış bulunmaktadır, tek gelen beylerin aile tarafına oturmaları yasaktır!’ anonsları yapılırdı.
    ‘Aile çay bahçeleri’ vardı. Bekar kızlar, erkekler alınmazdı. Aileleriyle geldilerse alınırdı. Yoksa girmeleri yasaktı.
    İnsanlar ellerinde içki şişesi, uluorta dolaşmazlardı. Mutlaka bir gazeteye sarar, paltosunun koltukaltında gizleyerek evlerine götürürlerdi.
    Tanımadığın bir mahalleden sağa sola bakmadan başın önde geçerdin. Eğer ‘kıpırdak’ olursan mutlaka yolun kesilir, ‘hüoop bilader kime bakmıştın’ diye sorguya çekilirdin.
    Mahalleler tasnif edilmişti. Ermeni mahallesi, Rum mahallesi, Arnavut mahallesi, Çingene mahallesi.
    Rum mahallesinden de geçerken başın önde geçerdin, yoksa ‘ızbandut’ denilen Rum gençleri yolunu keser, hesap sorarlardı.
    Hanımefendiler çarşıya pazara çıkarken mutlaka başörtüsü takarlardı.
    Bütün bunlar ‘Cumhuriyet Türkiyesi’nde yaşanıyordu.
    İnsanlar, fukaralık dışında hayatlarından memnundular.

    Edepsizleştikçe Medenileştiğini zannedenlere atfolunur…

    Tehlikenin farkında mısınız...???
  • 15-11-2009, 20:05:28
    #7
    ibadetten rahatsız olan faşistler savunucusu olduklarını iddia ettikleri cumhuriyetin anayasasını okusunlar o da yetmezse türkiyenin imzaladığ insan hakları beyaannamesini okusunlar.
    bunun tek bir adı var, nefret suçu
  • 15-11-2009, 20:07:29
    #8
    Recep Demirkaynağın standup showu vardı bende. Hangi kanalda program yapıyor şu an?
    Ayrıca çok güzel cevap vermiş
  • 15-11-2009, 20:09:25
    #9
    uğuru adam yerine koyup ona cevap verene tepki gösteriyorum. : )